Såhär är det..

Jag hade tråkigt, och när jag har tråkigt så gillar jag att hålla på med foton!



Var faktiskt en sväng till faster ikväll, en kopp kaffe och snacka lite. Kallt är det ute också! När jag kom hem så gick jag ut med hunden, ångrade att jag inte tog på mig mer kläder för kallt vare!! Känner att feber är på ingång igen =( orkaa!!!

När vi var ute och gick, jag och kusti, så undrade jag, va fan håller kusti på med! Smyger mot nån form utav klump. Så såg jag att det var en jätteråtta!!!!!!!! Fyyyfaaaan va äckligt! Svansen var säkert 20cm långt och kroppen! Som en jävla bulldogg liksom. Till och med Chihuahua hundar kan vara mindre. Uscha! Det sägs ju, ser man en råtta så finns det hundra om inte tusentals råttor i närheten. Fyy dom är så äckliga!
Visst, vi har möss hemma, men det är inte samma sak, dom är ju små och fina jämfört med dom här jävlarna.. Usch, man får rysningar!

Håller på att värmer mig med en kopp te, ingen honung men det får duga!

Det är ju bara skit på TV nuförtiden! Och det är lördakväll! Undra om man ska kanske ha Melrose Maraton inatt? Har nämnligen 3 boxar med mig utifall det inte finns nåt vettigt i televisionen.

Ni som läser bloggen, antar att ni såg inlägget om julen. Nu är det bara 70 dagar kvar! Wohoo! Har funderat på vilken sorts praliner man skulle gör i år. Kanske blir nån hemgjord kexchoklad och nån tryffel, kanske konjakstryffel eller nåt liknande. Några förslag??

Nee, nu ska jag nog sätta punkt för dagens bloggande. Lägger upp en video på en kanonlåt som jag vart helt kär i nu i somras, en finsk låt! Grrrrrrymt!

Ha det gott!





Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!