Hemma igen..

Då var jag hemma igen. Stekte lite pannkakor till middag, enkelt och mättande, och nu sitter man och glor lite på datorn och TV:n. Jag får verkligen inte missa Halv åtta hos mig idag!

Tänkte lägga upp lite bilder på idag. Åkte väl runt 7 mot stockholm imorse, och märkte att fan det är -1 grad ute. Bäst att klä på sig lite, tog fram min älskade halsduk som va riktigt varm och gosig!!! Och inte blev jag förvånad när jag kom fram till bilen att, fasiken, vi får nog skrapa rutorna idag! Tjock jäkla is, och inte hade man handskar! Får ta och införskaffa ett par eller två.

Visa mms_img20...jpeg i bildspel

Jag skulle ju skjutsa morsan till Sjukgymnastiken, kommer dit, sätter oss i väntrummet i väntan på att hon blir uppkallad. Så kommer en sköterska och säger att din sjukgymnast är sjuk! Inte blev vi förvånade direkt. Så hon bokade henne upp en annan dag. Så nu kan man bara ta det lugnt resten av veckan.

Visa mms_img-1...jpeg i bildspel Åkte förbi en verkstad och självklart var det kö, så passade på att fota stackars cementbilen som blivit lite tilltryckt. Stackarn som körde den...

Efter kista så åkte vi förbi pappas jobb, han hade rast så hann vi prata lite. Hade gärna hälsat på bror min med men han jobbar på dagarna så.. Ska fråga han om han vill komma ut till oss nån helg nu i vinter så kan vi har bror och syster tajm. Det har vi inte haft på länge så. Laga lite käk, dricka lite bira.. Som en sann finne.

Stannade till i Rotebro, Coop Extra och handlade lite. Tur att jag hann sätta mig i bilen och åka innan världens regnmoln dök upp, fy satan vad det regnade mellan Arlanda och Knivsta!!
Visa mms_img-1...jpeg i bildspel Dock ser molnen ganska ljusa ut på bilden men tro mig, dom var mörka! =)

Vad ska folk göra i helgen då???



Det här är bara så jävla häftigt så det finns inte, verkligen matkonst!!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!