Rölli!!!

Hejsan alla glada!

Vad händer en lördag som denna?

Själv så vart det en promenad med hunden och nu lite slöande. Hittade en video på min favorit program när jag var liten som gick på finska kanalen på fredagar.

Här har ni Rölli!!!!


Helt suverän!!!

Känns att jag skulle vilja åka hem men har annat för mig. Hungrig som en varg ska jag hitta nåt att laga, får se vad det blir. Feber har jag fortfarande så har inte direkt ork att göra så mycket men tänkte att jag skulle städa lite åt morsan och farsan så blir dom nog kanon glada när dom kommer hem imorgon. Jaja, höres senare!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!