Kan inte det var helg snart....

.... så får jag hem gubben min!!! Sitter hemma med hunden och tittar på Halv åtta hos mig. Tänk om man fick vara med där?!! :D fasiken va kul! Eller sveriges mästerkock, det vore ännu roligare!

Håller på att elda lite i kaminen, är lite ruggit ute. Hela dan har varit lite mörk och slaskig, lera överallt. Hundtassar överallt i huset, spår alltså! 

Imorrn ska jag till Stockholm, har sjukgymnastik igen, fasiken vilket pass det var i måndas, hade så ont i ryggen så kunde inte göra alla rörelser men jag testade iaf.

Kan ni tänka er att det är jul om en månad? heeelt sjukt ju. Jaja, nytt år och bättre år. Det här året har varit väldigt händelserikt, hoppas att 2012 blir lite bättre, för det är på väg åt rätt håll iaf.

näe, dags o avrunda.. tjingeling!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!