Matlagning på hög, HÖG! nivå

Läste en tidningsartikel på DN.se. En väldigt intressant sådan. Den handlar om Matlagning på molekylär nivå. Det är ju alltid kul att experimentera med olika recept men på den nivån, fan det vore kul! Läs här: Matlagning på Molekylär nivå.

Finns även en rad olika videor på Youtube där man verkligen kan se hur man experimenterar fram olika häftiga desserter o liknande. Men jag tror jag håller mig till dom traditionella recepten och blandar inte in kemi i hela. Fast matlagning är ju kemi på ett sett! Tänka sig!

Ja. Dagen började med en långpromenad med Kusti, min "lilla" hund. Gick till en hundgård där han fick springa av sig lite och så efter det gick vi en runda på en timme. Lite kyligt men i solen var det skönt!

Har startat tvättmaskinen och ska väl ta dammsugaren och dansa runt lite, det blir nog föräldrarna glada av.
Jag kunde verkligen inte somna förrns 3-4 inatt, så kollade på Svenska Hollywoodfruar- avsnitt på TV3Play. Det är underhållning. Vissa är så korkade men ändå så roliga!
Fyy, drömde inatt om den där råttan jag såg igår på Akalla Torget. FYY HEL***E!!

Jaja, ska städa innan man blir för slö!

Höres senare!

En liten video på en grym låt!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!