Söndag

Goddagens i alla stugor..

Söndag. Den mest tråkiga dagen på hela veckan. Men man kan inte ha roliga dagar varje dag, eller hur?

Imorrn ska jag åka till Stockholm, har ett litet möte där, sen bär det av tillbaka hem och på tisadg-onsdag blir det sjukgymnastik både för mig och morsan. Fullt upp med andra ord. Fint väder är det också idag, men känner att jag är lite lat idag så det blir bara lite matlagning idag samt slöa. Det är ju vad söndagar är till för, eller hur??!!

Jaja, inte så mycket att skriva om just för tillfället men jag kommer nog på nåt! På onsdag kommer morsan hit och sover över, mysigt!




Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!