Hatar när folk inte hör av sig!

Jag avskyr såna som inte kan ringa först innan dom dyker upp. Ikväll höll jag på att skita på mig totalt!! Det är mörkt och blåsigt ute och plötsligt så knackar det på på dörren! Hunden reagerar inte förrns jag går och kollar vem det är, jo det var rörisen. Vi har ett hål i badrummet som han ska ha fixat i flera månader med han har "inte haft tid". Så ringer han inte innan han ska hit! Höll på att ge honom en utskällning men höll mig ändå från att inte göra det. För vi behöver verkligen få det där hålet fixat i badrummet. Kanske mössen slutar spinga i huset också.

Jaja, eldar fortfarande i kamin, varmt och skönt. Feber håller i sig men det är bara att acceptera läget. Snart börjar halv åtta hos mig!!! Woho!

Jag skulle behöva hitta en klänning eller nåt fint tills vi ska ut med några kompisar den 12. Men jag har ju tid kvar.

Näe, nu lite juice och Halv åtta hos mig! Gott!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!