Undra vad brandbilen gjorde i Akalla igår?...

mms_img13462 (MMS)

Undra vad brandbilen gjorde i Akalla igår? Det brann ju ingenstans och brandmännen hade definitivt inte bråttom!! Hur är läget idag med allesammans? Själv håller jag nog på att få halsfluss igen, men som tur är så har jag läkar tid imorrn! Får se vad han säger! Blev stockholm idag igen, skjutsa morsan till kursen. Håller på att planera tårtan till prinsessan, om jag ska baka en tårta med alla regnbågens färger eller vanlig tårta?! That's the question! Försökte ladda upp några recept igår som jag lova men datorn strula lite så det vart inget. Får prova en gång till ikväll. Tänk, det är redan fredag imorrn, vad veckorna går fort. Ikväll är det Sveriges Värsta bilförare, ska bli kul att kolla!! För x-antal år sen så hade ju Adam Alsing nån talkshow, jag tror det hette "Adam", men iaf så tyckte jag alltid att han hade så roliga glajjer på sig. Kommet ihåg även ett avsnitt där brorsan var med i publiken, lite kul var det att se han tv:n!!! Nee dags att sluta, dra till sumpan! Skriver mera senare!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!