Sveriges värsta bilförare! Kan det bli rol...

mms_img33601 (MMS)

Sveriges värsta bilförare! Kan det bli roligare med två grabbar som är knasiga men så in i helvetes roliga! Dom är mina favoriter hahah! Hoppas dom vinner! Käkade när vi kom hem, och kollade på sveriges värsta. Favoritprogram efter Sveriges mästerkock!!! Sms:a med bror min om helgen och vi ska vara i stockholm heeela helgen! Sååå på lördag ska vi till brorsan! Hans tjej kommer också att vara där och självklart mina två solstrålar till brorsbarn!!! Saknar alla oerhört mycket så ska bli grymt kul att träffas igen. Ja man ses ju inte så ofta när jag bor ca 11 mil bort liksom. Det är inte långt men det är långt. Mamma och pappa kommer att ta Kusti, så det blir en hundfri helg igen, såå skönt!! Måste komma ihåg att packa ner lite grejer. Men jusste, jag har ju redan gjort det!!! Smarta mig!! Usch, man känner sig äckligt mätt nu, man ska inte äta så sent men vad gör man, man kommet ju hem sent varje kväll så. Egentligen har man ingen matlust alls, skippar och äta vissa kvällar, vet inte varför det är så. Man är ashungrig men ändå kan man inte äta. Jobbigt. Men det är huvudsaken att hjärtat pumpar! Känns så skönt att ha en ordentlig säng, annars var man tvungen att ligga på golvet liksom. Visst självklart hade man madrass men ändå!! Nu känns hela huset som ett hem. Man har allt som är viktigt. I helgen ska jag försöka baka nånting så får man upp nånting med mat att göra upp på bloggen! Kanske kan lägga upp bild på bröllopstårtan jag gjorde för ja, 2 år sen?! Nee nu ska jag sova. Godnatt på er!! Det regnar för tillfället. Känns som höst. Mysigt!!! Sov gott!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!