Livet är en utmaning, ingen dans på kottar direkt..






Längtar till finland i sommar. Om man inte jobbar förstås. Bilden är tagen från vår veranda. Så himla mysigt!!

Sitter och bloggar för kan verkligen inte sova. Det är väl nerverna inför måndan som gör sig påminda. Det är ju så att min praktik börjar på Måndag. Har så JÄKLA ont i ryggen eftersom jag har diskbråck på 3 ställen, saknas vätska mellan några kotor, nerverna på högra sidan i ryggen är i kläm så att man tappar känseln i benet emellanåt vilket är väldigt obehagligt och oroande. Det jag oroar mig för är att tänk om min rygg inte pallar med ett köksjobb??! Vad ska jag göra då? Har ju liksom gått en 3 årig utbildning för det plus att man har närmre 5 års erfarenhet av yrket... Känns jobbigt. Man är i en situation där man inte vet riktigt vad man ska göra. Ska man utbilda sig till något nytt eller ska man skita i att ha ont och köra på tills det smäller? Det är ju inte direkt värt det heller. Eller? Inom 2 veckor får jag veta om det blir operation av ryggen eller inte... Usch, skrämmande.. Jaja, nog om det!

Har redan anmält mig till en utbildning, men vad för utbildning berättar jag inte.. Sen när det är aktuellt så då avslöjar jag det ;-)

Dags att packa ihop datorn och kanske försöka sig på att sova... Men drömmer såna jäkla mardrömmar.. Som idag somna jag på soffan, vaknar helt kallsvettig av att jag drömt nåt som verkligen var obehagligt, men som tur var så var det bara en dröm. Mardröm.

Godnatt på er allesammans och glöm inte morgondagens recept och tips på helgmat!!!

 


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!