Jaga efter present!!

Goddag allesammans! Vilken fin dag idag! Blåser som fasiken men huvudsaken är att det är sol. Fixade till lite naglarna nyss, klippte och fila och måla. Vart fina =)

Idag är det våffeldagen. Igår publicerade jag ett recept på Våfflor som ska testas ikväll. Sen självklart måste jag göra en tårta till lill-prinsessan som vi firar imorgon. Undra vad man ska köpa henne i present? Nåt litet måste man ju försöka hitta.

Kanske en Prinsess Barbie? =)

Jag kommer ihåg när jag var liten, älskade Barbiedockor! Har fortfarande kvar alla mina dockor som jag sparar till min egen dotter nån dag =)  <3
Men sen tyckte jag om att leka med vanliga lite större dockor, som Baby born osv. Jag och min komips "L", vi brukade alltid på helgen ta våra dockor och dockvagnar, gå till Akalla By och leka i lekparken där. En gång konka vi upp vagnar och dockor upp till rutsch-kanan, sen kastade vi ner dom för vi fick inte ner dom på annat sett. Man önskar att man var barn igen för en dag. Dockskåp var också nåt som jag tyckte om att leka med, den har jag kvar, möbler och grejer. Vore kul att bara ta fram alla gamla grejer och minnas dom gamla goda tiderna =) Men nu är det nya och goda tider!



Ät våfflor så ni rullar idag!!!! =)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!