Hej igen!! Fortfarande hemma hos mina förä...

mms_img38371 (MMS)

Hej igen!! Fortfarande hemma hos mina föräldrar. Precis klar med städningen, fint blev det!! Nu är morsan och farsan på G hemåt, sen lär vi åka hemåt för jag måste städa hemma med. Vi kommer hem så sent på kvällarna under veckan så finns inte en chans att man hinner då!!! Nu vart jag sugen på kanel äpplen!! Gott? Ja. Så tråkigt väder idag. Ingen sol alls. Skulle inte förvåna mig om det skulle börja snöa eller nåt. Hellre regna i såna fall. Morsan och farsan har bara några få kanaler och det är sport och skidor på de flesta kanalerna. Inte min grej. Morsan är helt tokig i att kolla på skidor och ishockey. Förstår inte riktigt det roliga=) I veckan var det två år sen mormor gick bort. Tiden går fort men saknaden är stor. Men hon har det bättre uppe i himlen där hon vakar över oss. Drömmer ganska ofta om mormor. Hon brukar oftast dyka upp när nåt är fel eller är på väg att hända. Jätteskumt! Men på nåt sett är det kul att hon "hälsar" på i drömmen. =) Nee, kanske skulle ta och skriva lite recept upp på bloggen, tycker det är dags nu!! Uppdaterar när vi äro hemma!! Tjingelingo!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!