Hej allesammans! Hur är läget idag? Sitter...

mms_img41388 (MMS)

Hej allesammans! Hur är läget idag? Sitter hemma hos morsan och tar det lugnt, tillochmed hunden ligger och latar sig. Kom nyss till akalla för var och skjutsa morsan till kursen. Idag måste jag börja skissa lite på min brorsdotters tårta, eftersom vi firar hennes födelsedag på lördag. Egentligen fyller hon år den 1:a april, men det blir fest på lördag. Hon fyller redan 4år! Herregud!! Får bli nån form utav magisk tårta ;-) Lägger upp en bild på buffén från i helgen.. Kanske jag redan gjort men vad gör en extra bild?!! Så himla skönt väder det är. Säkert en 13 grader ute och sol. Önskar man kunde gå längre promenader men tyvär så säger ryggen nej nej!! Ja, ikväll ska jag sitta och skriva lite om buffén som vi hade i helgen! Så missa inte!! Kram på er!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
kurdisk muslimsk tjej <3

förlåt om jag redan har frågat men ska vi följa varandra på bloglovin ? KrAmSISaR <3

heidi

Absolut!! Hur går det till, ska man anmäla sig till nåt eller?

2011-03-23 @ 21:43:17 | http://heippas.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!