Godmorgon världen, Mongot från Mysslinge c...

mms_img38370 (MMS)

Godmorgon världen, Mongot från Mysslinge calling!! Ja tyvärr, sådär ser man ut när man får fnatt =D Hoppas alla sovit gott. Jag somnade väl runt 3:40 imorse, och vakna 9. Önskar att man kunde göra som vissa, sova ut till 12 och grejer! Men känns på nåt sett skönt att gå upp tidigare för då får man längre dag! Snart ska jag börja dammsuga lite och diska. Lovade kära mor det eftersom vi nu har varit här hela helgen och plus så att hon slipper städa. Och så kommer min hund hem!! Saknar det lilla mongo junior, Saknar Tessan också, mongo senior. Sen bär det av hem till Alunda. Skulle behöva städa där också men får se om man pallar med det. Läste på Aftonbladet att i Japan, kärnkraftverket riskerar ännu en explosion och härdsmälta. Läskigt det där. Tycker synd om folk som fått sina hem bortspolade. Sjukt att en våg kan utplåna städer liksom. Jaja, nu ska jag nog sätta punkt för det här inlägget, i'll be back! =)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!