Fin vårdag idag!

Oj vilket väder!! Vaknade lite innan 6 imorse för att det var så ljust ute! Trodde att vi hade försovit oss men icke, det börjar bli vår nu!

Är i stockholm, ska strax dra ner till Apoteket för ärenden, sedan ska jag och morsan åka till Sundbyberg, hon ska på kurs och jag ska hitta på nåt. Kanske gå ut på en promenad eller nåt?

Satt nyss och bläddra i en bok som jag skrivit själv när jag gick i Akallaskolan i 9:an. Boken heter " Boken om mig". Alla skulle skriva en bok om sig själv, från den dagen då du föddes till första lekkamrater, syskon, föräldrar och Mina framtidsplaner. Det intressanta var att läsa mina framtidplaner.

Hade skrivit såhär: "Innan jag skaffar familj så tänker jag satsa på min karriär, om jag inte skulle studera vidare efter gymmnasiet. Vem vet, jag kanske startar egen restaurang kedja. Men vägen dit är lång. Först måste jag komma in på en bra gymnasieskola. När jag fyller 18 ska jag försöka skaffa körkort och bil så att man kan ta sig till och från platser.
Jag skulle inte vilja bo i en villa, jag vet inte riktigt varför men det är typ inte min stil direkt. Jag vill bo i en lägenhet med utsikt över Stockholms stad. Skulle jag skaffa barn nångång i livet så skaffar jag högst två. Jag vill ha bara en liten familj, fast om man skulle få fler barn än två så skulle jag definitivt vilja ha det. "

Lite kul att läsa om sina tankar för 7 år sen.

Nee, nu ska jag springa ner till Apoteket, senare blir det recept på Romrussinglass!!! Missa inte!! ;-)

Kramar!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!