En mysig lördag!



Vilken mysig lördag vi har haft!. Jag och fästmannen vaknade runt 8 imorse, slöa fram till 11, lagade lite lunch, sen började kolla på " I SPY" filmen med Owen Wilson och Eddie Murphy, dock somnade "J" efter halva filmen, sen självklart somnade jag i slutet på filmen. Så skönt att sova ibland på dagen faktiskt!

Vid halv fem åkte vi till brorsan, barnen och brors tjej, käkade lite middag, kollade på Melodifestivalen och hade allmänt mysigt och roligt! Barnen är ju helt underbara. Mina små solstrålar!!!
Jag skulle ha velat faktiskt att Nicke Borg skulle vunnit, han hade kanon låt.
Efter melodifestivalen åkte vi hem till Akalla och bara slappa framför Tv:n.

Helgen har gått så himla fort!! Lite ångest faktiskt även fast man inte jobbar än. Men ska bli skönt att komma igång & jobba i April.
Man längtar ju verkligen till sommarn!! Åka främst på Team Uppsala Racing träffar! Härligt gäng det där! Kom på att jag måste ju klistra på T.U.R dekalen på bakrutan, har ju den liggandes hemma liksom.. Alltså Dekalen, inte bilrutan ;-) Lägger upp en bild på min bil från i sommras, fy fan, så fin bild tycker jag!!! Nån som vill köpa så ge bud!! Hahah nee skojja bara.

Njaa, undra om man kanske ska lägga sig nu. Klockan är ju trots allt snart 3!! Ska försöka gå upp någorlunda tidigt för att hinna städa åt morsan och farsan innan dom kommer hem från landet.

Godnatt gott folk!! SLEEP TIGHT, DON'T LET THE BED BUGS BITE!!! =D


www.teamuppsalaracing.se - TEAM UPPSALA RACINGS HEMSIDA, CHECKA IN DEN!!!






Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!