Det var måndag det...

Ja hörrni, veckans första dag börjar lida mot sitt slut. Idag har det inte hänt så himla mycket speciellt. Vi åkte till stockholm tidigt på morgonen och lämnade av "J" på jobbet och jag åkte vidare till mina föräldrar. Skjutsade morsan till hennes kurs igen, var på Upplands Motor i Akalla med "J's" bil för att det saknades en drivaxel bult. Jättetrevligt bemötande, medans bilen var på verkstan så bjöd dom på fika. Gick runt och kollade på nya bilar, halvt dreglandes!!! =D

Fick ett samtal av min blivande chef idag! Jag börjar på måndag! Ska bli så himla kul att få börja jobba igen faktiskt.

När vi kom hem så lagade jag lite enkel käk, kollade på Halv åtta hos mig vilket är helt kanon & titta på!! Berättar rösten är verkligen roande!

Imorrn ska vi upp vid 6 typ så jag kanske ska gå och lägga mig.

Lägger upp en bild på en sovande Kusti...  Godnatt!!!!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Filippa Lindström

Hej Heidi,



Vad kul att höra att du var hos oss i Akalla och tyckte om det! Hoppas att vi tog väl hand om J:s bil också :)



Och lycka till imorgon, kul med jobb!



Hälsningar Filippa Lindström

Kommunikationschef Upplands Motor

2011-03-20 @ 10:05:43 | http://www.upplandsmotor.se
Heidi

Hej Filippa! Tack för kommentar! Ni tog mycket bra hand om Jockes bil!



Mvh: Heidi

2011-03-20 @ 12:31:19 | http://heippas.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!